З радістю представляємо Вашій увазі квадроцикли CFMOTO CFORCE 1000 TOURING / CFORCE 850 TOURING абсолютно нової, другої генерації 2024 модельного року! Без перебільшення вихід нової рами цієї моделі повністю нового покоління - головна подія квадроіндустрії 2024 року. Перше покоління квадроциклу CFORCE 1000 TOURING світ побачив у 2018 році і створив фурор технічними рішеннями, які були реалізовані у моделі першої генерації (роки виробництва першої генерації 2018 - 2024). За шість років виробництва квадроцикл CFORCE 1000 TOURING / CFORCE 850 TOURINGзарекомендував себе у всьому світі, як дійсно потужний, надійний, невибагливий, а також дуже ремонтопридатним, якщо все-таки вдалося його зламати. І ось через шість років ми з вами бачимо другу генерацію на яку покладена честь не тільки не підвести, але і примножити заслуги відомого брудоміса, а для примноження виробник доклав значних усиль покращуючи кожен вузел та агрегат цих моделей.

Робимо особливий акцент на тому, що це не рестайлінг першого покоління, а реально абсолютно нова модель!

Враховуючи досвід попередніх років створювалися ці дві моделі другої генерації.

 

 

ТЕХНІЧНІ ВДОСКОНАЛЕННЯ
70 % компонентів зазнали суттєвої модернізації оптимізації та покращень

ШАСІ
Посилене та полегшене воно стало новим стандартом якості

• Дорожній просвіт 300 мм: долайте перешкоди з легкістю незалежно від рівня
складності місцевості

• Покращена конструкція підвіски: хід підвіски збільшено на 35%, а радіус повороту
зменшено на 17% для більш плавного й маневреного руху.

• Оптимальний передній кут звису: неперевершені 90 градусів* для заїзду.

• Краще поглинання ударів: переналаштовані пневматичні або газонаповнені
амортизатори для плавного та комфортного руху по місцевості різного типу
складності.

• Гнучкість у виборі шин: Звільніться від обмежень щодо розміру шин: встановлюйте
26-дюймові, 27-дюймові або навіть більші.

• Новий рівень стійкості: новий поперечний стабілізатор жорсткості передньої
підвіски для покращення стійкості.

максимально збільшений

дорожній просвіт

* Передній кут звису збільшено з 80 до 90°завдяки зняттю переднього бампера

ДВИГУН
Підвищення потужності на двигуна зі збільшеним діаметром циліндрів

• Покращені робочі характеристики у всьому діапазоні обертів і суттєво ефективніша віддача на
високих швидкостях.

• Посилена головка циліндрів, збільшені впускні і випускні клапани, оптимізовані розподільні вали
для максимальної ефективності.

• Замість одноступеневого фільтра тепер використовується двоступеневий фільтр із тангенціальним
впуском, який зменшує опір впуску на 45%, таким чином покращуючи загальну ефективність впуску.

• Датчик Тиску системи впорскування пального: усуває проблеми, пов'язані з електронним
упорскуванням пального, і покращує роботу двигуна.

• Покращена ефективність охолодження: оновлена система охолодження для двигуна збільшеної
потужності, забезпечує виняткове розсіювання тепла, що відповідає вимогам високих робочих
характеристик

• Вихлопна система з двома глушниками: ефективно знижує протитиск на 32%. Також створює
гортанний та більш високочастотний звук ніж переважна решта вихлопних систем з одним
глушником.

ВАРІАТОР
Плавна ефективна робота та довший строк служби ременя варіатора

• Єдиний у Китаї варіатор Власної розробки та Виробництва
• Міжцентрова відстань збільшена з 225 мм до 260 мм для покращення ефективності.
• Еволюція в конструкції: перехід від механізму з відцентровими слайдерами до
коромисельного типу слайдерів.
• Покращення первинного та вторинного Шківів/Муфт: використовується матеріал із
високим вмістом кремнію для підвищення довговічності. Вакуумне лиття під високим
тиском покращує твердість фрикційної поверхні та зносостійкість.
• Оптимізація повітрозабірника варіатора:
• Датчик Температури: інтелектуальна Система Сповіщення. Новий датчик надсилає
попередження про Перегрів, яке легко зчитується на Панелі Приладів.
• Усуває заклинювання передачі в режимі паркування під уклоном, забезпечуючи плавне
перемикання та роботу.
• Поліпшений радіус кривизни ременя: регулюється за рахунок мінімального
кінематичного передатного числа, подовжуючи строк служби ременя.

ДЕКІЛЬКА РЕЖИМІВ ПОТУЖНОСТІ

Система електронного впорскування пального Bosch EFI (UP6.0):
використання новітньої дросельної заслінки з електронним керуванням.
Дросельна заслінка з електронним керуванням: Використання технології
керування дросельною заслінкою з урахуванням крутного моменту, що
забезпечує лінійну реакцію потужності.

Три режими потужності:

Спортивний:
Миттєвий відгук дросельної заслінки.
Використовується 100% потужності.


Нормальний:
Лінійний відгук дросельної заслінки.
Підходить для більшості сценаріїв застосування.
Збалансований і легкий контроль керування.


Робочий:
Плавна крива вихідної потужності.
Сприяє легкому виконанню щоденної роботи.

Трирежимний електропідсилювач керма EPS:

Різні режими для різноманітних типів експлуатації

Мінімальне підсилення:
Відповідає спортивному режиму, забезпечує чітке, динамічне керування.

Середнє підсилення:
Відповідає нормальному режиму, забезпечує збалансовану й еластичну
реакцію керма.

Максимальне підсилення:
Відповідає робочому режиму, забезпечує оптимальну вихідну потужність
для ефективного виконання завдань.

Механізм захисту при силовому навантаженні:
Застосовується стратегія керування електропідсилювачем керма при
силовому навантаженні, згідно з якою підсилення роботи рульового
керування зменшується під час високого силового навантаження на
транспортний засіб.

ЛЕГКА ВАГА Й ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО

Суха вага* CFORCE 850 TOURING на 27 кг менша порівняно з попередньою моделлю
Суха вага* CFORCE 1000 TOURING на 30 кг менша порівняно з попередньою моделлю

Трубчато-лонжеронна рама + нові матеріали
Полегшена на 14.784 кг для покращення маневреності й ефективності.

Удосконалена колісна система: нові колісні диски й шини
Колісна система тепер легша на 13.7 кг, що покращило ходові характеристики
квадроцикла.

Алюмінієве кермо з алюмінієвим кермовим блоком
Кермо на 40% легше порівняно з попереднім (старе: 1,207кг, нове: 0,719кг).

Оптимізований розхід пального
Полегшена конструкція поршня.
Плосковершинне Хонінгування гільзи циліндра для зменшення тертя.
Оптимізація контролю згоряння палива.

* Суха вага транспортного засобу CFMOTO включає все обладнання, яке входить у стандартну комплектацію,
наприклад, електричну лебідку тощо.

Оптимальна збалансованість транспортного засобу
Розподіл навантаження на передню/задню вісь 50:50
Добре збалансована конструкція квадроцикла

ЕРГОНОМІЧНІСТЬ

Блок Перемикання передач с правого боку
Усуває небезпеку неправильного перемикання передач під час
інтенсивного прискорення.
Оптимізація гальмівної системи
Гальма передніх коліс керуються лівим важелем.
Звільняється права рука для більш впевненого керування.
Простір для ніг звужений на 11мм
Створюється відчуття фіксації ніг, що покращує зручність керування.
Оптимізація зручності керування кермом
Покращено кут «людина-машина», положення водія за кермом для
більш агресивного стилю їзди.
Контроль вібрації
Піки вібрації знижено більш ніж на 80% в усіх частинах корпусу.
Покращене керування дросельною заслінкою
Зменшено зусилля, необхідне для стискання важеля газу, що зменшує втому під час
тривалих поїздок.
Електрична сигналізація на два кола для підвищення надійності.
Контроль температури

Застосовано комп’ютерний аналіз та моделювання динаміки повітряного потоку.
Зменшено потік гарячого повітря в зону ніг для покращення комфорту.

Панель приладів / Практичність

Найсучасніша панель приладів
8-дюймова панель приладів із сенсорним дисплеєм ММІ (Мульти Медіа Інтерфейс) з можливістю
під’єднання Apple CarPlay за додатковим замовленням.
7-дюймова панель приладів із TFT дисплеєм у стандартній комплектації
Електронна система допомоги при спуску (DAC – Downhill Assist Control)
Полегшує керування під час спуску зі схилу.
Термінал T-Box для бездротових OTA-оновлень (за додатковим замовленням)
Оновлення програмного забезпечення відбувається шляхом простого натиснення на кнопки.
Найбільша в галузі буксирувальна потужність
вражаючі 820 кг буксирувальної потужності для вирішення різноманітних задач.
Цільні передній і задній багажники
Вантажопідйомність: 45/90 кг.
Універсальне джерело живлення
Два роз'єми: «прикурювач» + розетка змінного струму.
Відділення для речей місткістю 3.8 л
Електрична лебідка з тяговим зусилля 1588 кг з синтетичним тросом

 

 

 

 

КВАДРОХАТА - офіційний дилер CFMOTO  в Україні пропонує квадроцикли CFMOTO 1000 TOURING / CFMOTO 850 TOURING з адресною доставкою по всій Україні та сплатою при отриманні!

Приймаємо попередні замовлення на перше надходження! Кількість техніки обмежено!

В наявності: червень 2024

Наші телефони:

063-773-50-83

068-271-91-82